ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-34703 W

 

ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی مایدیا مدل WU-34703 W

ماشین لباسشویی اتوماتیک مایدیا مدل WU-34703 با ظرفیت 7 کیلویی محصولی از شرکت مایدیا (Midea) است که در دو رنگ سفید و نقره ای در بازار عرضه می شود.

موتور این لباسشویی یونیورسال و سرعت چرخش موتور آن 1400 دور در دقیقه می باشد. قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن آن 1000 تا 1400دور بر دقیقه و درب آن قابل باز شدن تا 180 درجه می باشد. 

 

امکانات ویژه

این لباسشویی از امکانات ویژه ای برخوردار است؛ از جمله اینکه دارای 16 برنامه شستشو و 3 آپشن اختیاری است که با تنظیم ولوم آن می توانید برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید. وجود برنامه شستشوی سریع، برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان، برنامه شستشوی البسه کودک، برنامه قابلیت آبکشی و چرخش، کارآمدی این محصول را چند برابر نموده است.  

 

رتبه مصرف انرژی

ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی میدیا بسیار کم مصرف و رتبه مصرف انرژی ++A را به خود اختصاص داده و همین امر تاثیر زیادی در اتلاف مصرف انرژی دارد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت اصالت کالا

لوازم خانگی مایدیا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین لباسشویی مایدیا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با 25 سال سابقه ی درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.

Comments

Popular posts from this blog

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84407WT ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB-85401WT ظرفیت 8 کیلوگرم